|Regisztráció
» felhasználói szabályzat

|Bejelentkezés
Felhasználónév:
»
Jelszó:
»
Automatikus belépés:
»

|Fórumban legfrissebb
» netes-autós ajánló
» 2.0 v6 + 4 seb automata
» Hengefejzés után teljes káosz, segítsetek, kérlek!
» 1.6 ohc LSF vezérműtengely olajzó csövet keresek
» P100
» Bemutatkozás
» Eladó p100
» Magnetti Marelli 045 ECU
» Bemutatkozás
» vízcső + kiegyenlítőt tartály 1.8TD 91

|Naptár
  2018. december  
H K Sze Cs P Szo V
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Home Tagok Fórum Rólunk Linkek
History Tech' Tuning Média
| Fórum
Pontos idő: 2018. dec. 17., hétf. 14:41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 37 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2018. júl. 30., hétf. 22:48 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 382
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
Patuhának válaszolva. A problémám ott van, hogy nem szeretném szétszedni a kocsit, mert akkor nem lesz mivel járnom. Kellene nekem 2 db akár leharcolt szilenttel.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2018. júl. 28., szomb. 12:43 
Offline
TAG
TAG
Avatar

Csatlakozott: 2005. márc. 15., kedd 23:47
Hozzászólások: 9383
Tartózkodási hely: Pusztaszabolcs
Mióta van Sierrád: 2005.04.05.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: sok sör
Boór Dániel írta:
Sziasztok! Tudna valaki nekem szolgáltatni méreteket a scorpio hátsó stabrudjának a katyacsontjának a szilentjének a helyének a méretezéséről? Illetve a stabrúd végén lévő pöcsnek a méretezéséről, és a lengőkaron lévő pöcöknek a méretezéséről?

Ja meg persze ami a kasztnin van az is érdekel. A 21 mm-eshez való. Merthogy nekem béka scorpio stabrudam van hátul.

Azért érdekel mert mindenhol poli szilent van a kocsimban csak hátul a stabrúdnál nem és az szar is, és ezért le akarom gyártatni poliuretánból.

Gumi szilent nem érdekel mert 7-8 ezer forint, alig lehet kapni, és a legutóbbi kb 1 hónap után gajra ment és azóta zörög.

Nagy segítség lenne. De ha pl van valakinek kutyacsontja akár rossz szilenttel igényt is tartanék rá. Tudnék mérni, meg akkor már bele is raknám.


Nekem a szilentre azt mondták egyszer, hogy kell nekik a régi szilent és majd ők leméretezik.

_________________
Sierra 2.0i GL OHC '92 bomlik
Sierra 1.6i CLX CVH '91


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2018. júl. 27., pén. 12:03 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 382
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
Sziasztok! Tudna valaki nekem szolgáltatni méreteket a scorpio hátsó stabrudjának a katyacsontjának a szilentjének a helyének a méretezéséről? Illetve a stabrúd végén lévő pöcsnek a méretezéséről, és a lengőkaron lévő pöcöknek a méretezéséről?

Ja meg persze ami a kasztnin van az is érdekel. A 21 mm-eshez való. Merthogy nekem béka scorpio stabrudam van hátul.

Azért érdekel mert mindenhol poli szilent van a kocsimban csak hátul a stabrúdnál nem és az szar is, és ezért le akarom gyártatni poliuretánból.

Gumi szilent nem érdekel mert 7-8 ezer forint, alig lehet kapni, és a legutóbbi kb 1 hónap után gajra ment és azóta zörög.

Nagy segítség lenne. De ha pl van valakinek kutyacsontja akár rossz szilenttel igényt is tartanék rá. Tudnék mérni, meg akkor már bele is raknám.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2016. szept. 24., szomb. 21:22 
Offline
TAG
TAG
Avatar

Csatlakozott: 2006. okt. 21., szomb. 19:57
Hozzászólások: 8897
Tartózkodási hely: Budapest
Mióta van Sierrád: 1997.07.11.
Tipus: MK2 5 door
Fogyasztás: 9,0
Boór Dániel írta:
Lemértem a sierra kormányösszekötő gömbfej kúpos furatát, pont ugyanaz minden méret mint a scorpióé.


Ugyan ezt írtam le ,az ,hogy a csonkállvány formája, gólyaláb befogadója, vagy csapágy mérete más attól a kompatibilitás még meg van

_________________
83-as 2.3 D. GL örök aszfalt mezőkön
90-es 2.0i DOHC Ghia


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2016. szept. 24., szomb. 20:00 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 382
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
Lemértem a sierra kormányösszekötő gömbfej kúpos furatát, pont ugyanaz minden méret mint a scorpióé.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2016. szept. 21., szer. 6:01 
Offline
TAG
TAG
Avatar

Csatlakozott: 2006. okt. 21., szomb. 19:57
Hozzászólások: 8897
Tartózkodási hely: Budapest
Mióta van Sierrád: 1997.07.11.
Tipus: MK2 5 door
Fogyasztás: 9,0
Boór Dániel írta:
tom3e írta:
Boór Dániel írta:
Böhömke írta:
Az MK 1 Skorpió futómű gyakorlatilag Sierra ,ezért is hordja annyira maga alatt a kerekeit .A gólyalábról nem tudok nyilatkozni
A 2-es Skorpió első lengőkarja 1.8 cm-rel hosszabb a stabrúd szilentől számítva ,a hátsó lengőkar csapágy feltámasztásnál 1.5 cm-vel vastagabb

Ha már 1x van méret minek mérjük még egyszer :?:


Én nekem sierra csonkállványom van, de hamarosan scorpió lesz. És a sierra gömbfejével akarom használni. Illetve nagyobb kormányszöget akarok, ez a variálás oka.


Az 5x112-re való váltáson kívül mi mást szeretnél elérni a scorpio csonkállvánnyal?


Böhömke: a 2-es Scorpio első futóműve nem hasonlít a Sierráéra, te nem azt méregetted, csak az egyes Scorpioét.


5x112-t na azt pont nem, nekemazért kell mert a gömbfej közelebb lesz hozva a forgásponthoz a nagyobb kormányszögért és a scorpioé vaskosabb, a sierráétól kicsit félnék, mert közelebb vékonyabb az anyag és nem úgy van kiképezve.


Nincs mitől félni a patkány alatt Sierra csonkállvány van hátrább fúrt kormány gömbfejjel ,és szegénykém kap rendesen :wink:

_________________
83-as 2.3 D. GL örök aszfalt mezőkön
90-es 2.0i DOHC Ghia


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2016. szept. 20., kedd 23:00 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 382
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
tom3e írta:
Boór Dániel írta:
Böhömke írta:
Az MK 1 Skorpió futómű gyakorlatilag Sierra ,ezért is hordja annyira maga alatt a kerekeit .A gólyalábról nem tudok nyilatkozni
A 2-es Skorpió első lengőkarja 1.8 cm-rel hosszabb a stabrúd szilentől számítva ,a hátsó lengőkar csapágy feltámasztásnál 1.5 cm-vel vastagabb

Ha már 1x van méret minek mérjük még egyszer :?:


Én nekem sierra csonkállványom van, de hamarosan scorpió lesz. És a sierra gömbfejével akarom használni. Illetve nagyobb kormányszöget akarok, ez a variálás oka.


Az 5x112-re való váltáson kívül mi mást szeretnél elérni a scorpio csonkállvánnyal?


Böhömke: a 2-es Scorpio első futóműve nem hasonlít a Sierráéra, te nem azt méregetted, csak az egyes Scorpioét.


5x112-t na azt pont nem, nekemazért kell mert a gömbfej közelebb lesz hozva a forgásponthoz a nagyobb kormányszögért és a scorpioé vaskosabb, a sierráétól kicsit félnék, mert közelebb vékonyabb az anyag és nem úgy van kiképezve.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2016. szept. 19., hétf. 22:47 
Offline
LX
Avatar

Csatlakozott: 2010. aug. 23., hétf. 11:52
Hozzászólások: 1130
Tartózkodási hely: Nagyvisnyó
Mióta van Sierrád: 2010.08.25.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
Boór Dániel írta:
Böhömke írta:
Az MK 1 Skorpió futómű gyakorlatilag Sierra ,ezért is hordja annyira maga alatt a kerekeit .A gólyalábról nem tudok nyilatkozni
A 2-es Skorpió első lengőkarja 1.8 cm-rel hosszabb a stabrúd szilentől számítva ,a hátsó lengőkar csapágy feltámasztásnál 1.5 cm-vel vastagabb

Ha már 1x van méret minek mérjük még egyszer :?:


Én nekem sierra csonkállványom van, de hamarosan scorpió lesz. És a sierra gömbfejével akarom használni. Illetve nagyobb kormányszöget akarok, ez a variálás oka.


Az 5x112-re való váltáson kívül mi mást szeretnél elérni a scorpio csonkállvánnyal?


Böhömke: a 2-es Scorpio első futóműve nem hasonlít a Sierráéra, te nem azt méregetted, csak az egyes Scorpioét.

_________________
-'91 Sierra DOHC Sedan
Elérhetőségek: e-mail: tomeenagy@gmail.com Tel.: 06-harminc/579-8085


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2016. szept. 19., hétf. 22:29 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 382
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
Böhömke írta:
Az MK 1 Skorpió futómű gyakorlatilag Sierra ,ezért is hordja annyira maga alatt a kerekeit .A gólyalábról nem tudok nyilatkozni
A 2-es Skorpió első lengőkarja 1.8 cm-rel hosszabb a stabrúd szilentől számítva ,a hátsó lengőkar csapágy feltámasztásnál 1.5 cm-vel vastagabb

Ha már 1x van méret minek mérjük még egyszer :?:


Én nekem sierra csonkállványom van, de hamarosan scorpió lesz. És a sierra gömbfejével akarom használni. Illetve nagyobb kormányszöget akarok, ez a variálás oka.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2016. szept. 18., vas. 20:42 
Offline
TAG
TAG
Avatar

Csatlakozott: 2006. okt. 21., szomb. 19:57
Hozzászólások: 8897
Tartózkodási hely: Budapest
Mióta van Sierrád: 1997.07.11.
Tipus: MK2 5 door
Fogyasztás: 9,0
Az MK 1 Skorpió futómű gyakorlatilag Sierra ,ezért is hordja annyira maga alatt a kerekeit .A gólyalábról nem tudok nyilatkozni
A 2-es Skorpió első lengőkarja 1.8 cm-rel hosszabb a stabrúd szilentől számítva ,a hátsó lengőkar csapágy feltámasztásnál 1.5 cm-vel vastagabb

Ha már 1x van méret minek mérjük még egyszer :?:

_________________
83-as 2.3 D. GL örök aszfalt mezőkön
90-es 2.0i DOHC Ghia


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2016. szept. 18., vas. 19:26 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 382
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
Mk1 Scorpio kormányösszekötő gömbfej furata:
A sierráé is azonos? Ha valaki tudja a méreteit írjon!


Csatolmányok:
gömbfej hely.png
gömbfej hely.png [ 1.06 MiB | Megtekintve 7358 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2016. feb. 12., pén. 23:57 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 382
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
Ford sierra( 2.0 Dohc) nyomtáv: elöl: 145,2 cm Hátul: 146,8 cm
Ford scorpio MK2 ! (2.0 Dohc) elöl: 147,8 cm Hátul: 149,5 cm
Ford scorpio MK1 ???

Ha valaki tudja az mk1 scorpioét konkrétan, pontosan írjon!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 30., szer. 20:31 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2012. dec. 27., csüt. 19:41
Hozzászólások: 336
Mióta van Sierrád: 2000.12.10.
Tipus: MK2 sedan
:al: [quote="Böhömke"]A mérnök és a műszaki rajzoló urak most elmasszíroztak 1 infarktust ,de dicséretes az igyekezet :al: : :yep:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 30., szer. 19:45 
Offline
TAG
TAG
Avatar

Csatlakozott: 2006. okt. 21., szomb. 19:57
Hozzászólások: 8897
Tartózkodási hely: Budapest
Mióta van Sierrád: 1997.07.11.
Tipus: MK2 5 door
Fogyasztás: 9,0
A mérnök és a műszaki rajzoló urak most elmasszíroztak 1 infarktust ,de dicséretes az igyekezet :1:

_________________
83-as 2.3 D. GL örök aszfalt mezőkön
90-es 2.0i DOHC Ghia


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 30., szer. 9:13 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 382
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
Sziasztok, megrendeltem egy duraflex cosworth polyuretan szilent szettet, lemértem hogy jó e az enyémbe (2.0 Dohc) ÉS IGEN. De a lényeg hogy most felrakom a méreteit ,hogy ha valaki egyszer csináltatni akarna, esetleg csak néhányat akkor legyenek méretei. Én kerestem neten méreteket , nem találtam . Innentől kezdve itt LESZNEK. A méretek mm-ben értendők. :yep:
http://www.ebay.com/itm/Ford-Sierra-Esc ... 3aab2cdeba
42 ezer volt szállítással együtt.


Csatolmányok:
Szilentek2.JPG
Szilentek2.JPG [ 435.37 KiB | Megtekintve 8456 alkalommal. ]
Szilentek1.JPG
Szilentek1.JPG [ 457.95 KiB | Megtekintve 8456 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 24., csüt. 12:46 
Offline
Site Admin - TAG
Site Admin - TAG
Avatar

Csatlakozott: 2004. jan. 5., hétf. 18:19
Hozzászólások: 26544
Tartózkodási hely: Budapest
Mióta van Sierrád: 2002.01.28.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: sok sör
Egyébként persze nem tilos de nem értem miért kellett új topikot nyitni hiszen majdnem ezzel a címmel kapcsoltban van már egy ilyen topik amibe te magad is írtál már

viewtopic.php?f=32&t=3853

_________________
Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 24., csüt. 12:39 
Offline
Site Admin - TAG
Site Admin - TAG
Avatar

Csatlakozott: 2004. jan. 5., hétf. 18:19
Hozzászólások: 26544
Tartózkodási hely: Budapest
Mióta van Sierrád: 2002.01.28.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: sok sör
Boór Dániel írta:
Sziasztok! Adatok még néhány rugóról ami jó LEHET a sierrába.

W123 Merci hátsó rugó, előre és hátra is. 345 mm-366mm hosszú 137mm széles! Ez pont ugyanaz mint a sierráé. És 16-16,5mm vastag. Voltam bontóba megnéztem egy ilyet és tökéletesen illeszkedett a felső rugótányérba. Egyszer beszéltem egy emberrel akinek ez volt a kocsijában és azt mondta ,hogy nagyon király.

Kombi wartburg hátsó rugó. 340 mm hosszú, 127 mm széles 16 mm vastag 8,5 menet

Ford Transit első rugó 272-298 mm hosszú 135-138 mm széles, 18 mm vastag, és 7,45 menet A mnetek közt 46 mm van, a végeinél ahol összébb van nyomva 25 mm.
Voltam bontóba megnéztem egyet, de nagyon vastagnak és durungnak találtam.
Ha a sierra gyári hátsó rugóra ránehezedek( ruhával együtt 66 kg-al) 15 mm-t nyomódik össze. A transit kb 2 mm-t . Nem hinném hogy ez jól viselkedne közúton. És a lengőkar foglalatába is neccesen fér bele. Versenypályára brutál gátlóval talán.

Számolgattam, de saját tapasztalatom még nincs. Nemsokára lesz és majd meg is osztom veletek.



Ami nem romlott el ne javítsd meg. Ha nincs pénzed Coiloverre akkor használj hozzá sierra ültetőt. Minden más egy neverending story lesz.


Szerintem felesleges ennyit ezen agyalni, már csak azért is mert ha jól értelmeztem utcán használod.

_________________
Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 24., csüt. 12:01 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2011. júl. 29., pén. 23:16
Hozzászólások: 408
Tartózkodási hely: Budapest
Ja, és télen az ilyen kemény szarok szoktak az árokban lenni :D Hóban nagyon puha futóművel lehet jókat menni.

Van egy jóbarátom aki általában első második helyet szokott végezni (azaz volt..) a kategóriájában FRT kupán. Télen lejött egy teljesen gyári ladával (sperr volt benne csak), jó téligumival és elverte az összes épített zsigulit... De ez persze csak hóban igaz.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 24., csüt. 11:55 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2011. júl. 29., pén. 23:16
Hozzászólások: 408
Tartózkodási hely: Budapest
Komplett minden scorpio. Tornyot át kell hozzá hegeszteni, de mivel később állítható toronycsapágyhoz úgyis át kellene fúrni, így ez kultúráltabb megoldás. Sajnos az állítható toronyhoz már kell coilover, mert nem fér el a scorpio gyári gólyaláb (ahogy írtad, a rugó miatt).

Ja és ha rugót cserélsz (bár továbbra is baromságnak tartom a brutál keményítést) akkor lindorhoz küld el a gátlót + rugót, csinálja meg a gátlót úgy, hogy jó legyen a rugóhoz, különben csak lepattogsz az útról. Lehet rövidíteni is kell a gátló szárat ha nagyon ülteted (amit szintén nem ajánlok, futóműgeometria miatt).

Ha utcai harcosról bezsélünk: szerintem cserélj scorpióra mindent, próbáld ki a scorpio rugókkal (értelemszerűen annyit vágj a rugókból hogy ne álljon az égbe, de az első lengőkarok max vízszintesek legyenek, ne álljanak felfele) és szerezd be a legvastagabb stabilizátorokat! A stabilizátorok miatt nem fog annyit dőlni, cserébe nem esel le az útról a túlkeményített futóműtől.

Ja, és vegyél jó gumit. Anélkül semmit nem ér az egész... Talán ezzel kezdeném inkább. Előre valami jó félslick, hátra meg utcára (hogy ne halj meg..) valami nagyon tapadós, játszani meg valami pici szar.

Elrettentő példának:
https://www.youtube.com/watch?v=744VmpTW3fw

Bár a tulaj biztos azt mondja "ROHADT JÓ MER PATTOG", de ha megnézed a kanyarban is sokszor kipattog a széléig, egyenesen megy és hallani hogy elpattognak a kerekek.. Rossz nézni. Megnézel egy komolyan épített rallyautót, amit nem itthon tákoltak és látod hogy nem dől a kanyarban, mégis amikor fékez szépen mozog a súly előre, gyorsításkor meg beül a hátulja. Nyílván nem lehet egy rendes, több tízmilliós VB-s csapattal összehasonlítani magunkat :)


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 24., csüt. 11:20 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 382
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
mancs írta:
Nekem mindig is vágott rugóm volt, sose volt vele bajom. Teszem hozzá, az itthon divatos "minnél keményebb annál jobb" mozgalom legnagyobb ellenzője vagyok :)

Jelenleg komplett scorpio gólyaláb van a fehérbe és igen sokat kellett vágni a scorpio rugóból, hogy ne álljon az égbe. Mégis jó lett. Amúgy rugóból ha vágsz, nem csak ültet, hanem keményebb is lesz. Persze könnyebben is törik, mivel kevesebb menetnek kell "elbírnia" a súlyt.


Szia! És a felső rugóstányért és toronycsapágyat is átraktad? Mert ha jól tudom a scorpió rugó 384mm hosszú, 13,35 mm vastag és 155 mm széles tehát 18 mm-rel szélesebb mint a sierra rugója.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 24., csüt. 11:02 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 382
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
Sziasztok! Adatok még néhány rugóról ami jó LEHET a sierrába.

W123 Merci hátsó rugó, előre és hátra is. 345 mm-366mm hosszú 137mm széles! Ez pont ugyanaz mint a sierráé. És 16-16,5mm vastag. Voltam bontóba megnéztem egy ilyet és tökéletesen illeszkedett a felső rugótányérba. Egyszer beszéltem egy emberrel akinek ez volt a kocsijában és azt mondta ,hogy nagyon király.

Kombi wartburg hátsó rugó. 340 mm hosszú, 127 mm széles 16 mm vastag 8,5 menet

Ford Transit első rugó 272-298 mm hosszú 135-138 mm széles, 18 mm vastag, és 7,45 menet A mnetek közt 46 mm van, a végeinél ahol összébb van nyomva 25 mm.
Voltam bontóba megnéztem egyet, de nagyon vastagnak és durungnak találtam.
Ha a sierra gyári hátsó rugóra ránehezedek( ruhával együtt 66 kg-al) 15 mm-t nyomódik össze. A transit kb 2 mm-t . Nem hinném hogy ez jól viselkedne közúton. És a lengőkar foglalatába is neccesen fér bele. Versenypályára brutál gátlóval talán.

Számolgattam, de saját tapasztalatom még nincs. Nemsokára lesz és majd meg is osztom veletek.


Csatolmányok:
rugók.jpg
rugók.jpg [ 12.54 KiB | Megtekintve 8576 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 23., szer. 23:48 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2011. júl. 29., pén. 23:16
Hozzászólások: 408
Tartózkodási hely: Budapest
Nekem mindig is vágott rugóm volt, sose volt vele bajom. Teszem hozzá, az itthon divatos "minnél keményebb annál jobb" mozgalom legnagyobb ellenzője vagyok :)

Jelenleg komplett scorpio gólyaláb van a fehérbe és igen sokat kellett vágni a scorpio rugóból, hogy ne álljon az égbe. Mégis jó lett. Amúgy rugóból ha vágsz, nem csak ültet, hanem keményebb is lesz. Persze könnyebben is törik, mivel kevesebb menetnek kell "elbírnia" a súlyt.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 23., szer. 18:53 
Offline
TAG
TAG
Avatar

Csatlakozott: 2006. okt. 21., szomb. 19:57
Hozzászólások: 8897
Tartózkodási hely: Budapest
Mióta van Sierrád: 1997.07.11.
Tipus: MK2 5 door
Fogyasztás: 9,0
Boór Dániel írta:
kiscipo írta:
Boór Dániel írta:
Diesel 2.3 , első rugó 12mm vastag! 1mm-rel vastagabb mint egy 2.0 Dohc-é.
Ma vezettem is eggyet. Csörgöt, zörgött, lent fogott a fékje. DE az úttartása érezhetően jobb volt( mint az enyém). Nem dőlt úgy, stabilabb. Aki nem akar ültetni, vagy a gyáritól nagyon eltérni annak kifejezetten ajánlom.
Vagy akár ebből vágni .


Hidd el, hogy nem. Nekem volt dízel rugója benzinesben és emelt rajta valamint nem volt olyan stabil vele.

Akkor valószínű hogy cdak a dízel súlya alatt tűnt jobbnak.
De vágva lehet hogy jobb lenne.


Kormányzott keréken a vágott rugó csak rontani tud ,ha a képen látható progresszív rugót használod az jó ,mérnökök tervezték találták ki és így működőképes ,sokan itt köztünk végig zongoráztunk már mindent /vágott hátsó rugótól kezdve ilyen festésű rugó olyan autóból származó mind szar volt vagy viccesen állt / :wink:

_________________
83-as 2.3 D. GL örök aszfalt mezőkön
90-es 2.0i DOHC Ghia


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 23., szer. 9:29 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 382
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
kiscipo írta:
Boór Dániel írta:
Diesel 2.3 , első rugó 12mm vastag! 1mm-rel vastagabb mint egy 2.0 Dohc-é.
Ma vezettem is eggyet. Csörgöt, zörgött, lent fogott a fékje. DE az úttartása érezhetően jobb volt( mint az enyém). Nem dőlt úgy, stabilabb. Aki nem akar ültetni, vagy a gyáritól nagyon eltérni annak kifejezetten ajánlom.
Vagy akár ebből vágni .


Hidd el, hogy nem. Nekem volt dízel rugója benzinesben és emelt rajta valamint nem volt olyan stabil vele.

Akkor valószínű hogy cdak a dízel súlya alatt tűnt jobbnak.
De vágva lehet hogy jobb lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Konkrét adatok ,Sierra ,Scorpió futóműről. Kompatibilitá
HozzászólásElküldve: 2015. szept. 23., szer. 6:11 
Offline
L
Avatar

Csatlakozott: 2010. aug. 2., hétf. 18:21
Hozzászólások: 518
Tartózkodási hely: Békés
Mióta van Sierrád: 2009.12.01.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: benzinkutam van
Boór Dániel írta:
Diesel 2.3 , első rugó 12mm vastag! 1mm-rel vastagabb mint egy 2.0 Dohc-é.
Ma vezettem is eggyet. Csörgöt, zörgött, lent fogott a fékje. DE az úttartása érezhetően jobb volt( mint az enyém). Nem dőlt úgy, stabilabb. Aki nem akar ültetni, vagy a gyáritól nagyon eltérni annak kifejezetten ajánlom.
Vagy akár ebből vágni .


Hidd el, hogy nem. Nekem volt dízel rugója benzinesben és emelt rajta valamint nem volt olyan stabil vele.

_________________
Drifting Is Not A Crime!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 37 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség