|Regisztráció
» felhasználói szabályzat

|Bejelentkezés
Felhasználónév:
»
Jelszó:
»
Automatikus belépés:
»

|Fórumban legfrissebb
» Közvélemény kutatás! - Mi a véleményed az oldalról ?
» Komoly téma! 95-ös E10 Benzin árt e a Sierráknak? Scorpió.?.
» Keresek MK2/2 ötajtósra hátsó lámpákat
» Mk1-es cosworthoz műanyagok...
» Keresek xr4-hez (mk1) kábelköteget
» Keresek coupéhoz papíros roncsot, vagy papír.
» Bemutatkozás - STEVE -
» videózzunk!
» Do_di bemutatkozása
» sierra cosworth difi

|Naptár
  2020. február  
H K Sze Cs P Szo V
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29  


Home Tagok Fórum Rólunk Linkek
History Tech' Tuning Média
| Fórum

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fűtőradiátor cseréje
HozzászólásElküldve: 2012. okt. 25., csüt. 23:51 
Offline
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2008. jan. 19., szomb. 16:39
Hozzászólások: 49
Mivel ma csereltem futoradiatort egy 1992-es DOHC-n, ugy gondolom aktualis a tema, ugyhogy megosztom a tapasztalatokat.

Eloszor is le kell ereszteni a hutovizet (a huto also csovet leszedni). Aztan a ket gumicsovet leszedni a tuzfalon a radiatorrol (a motor mogott - eljenek a furge ujjak es nogyogyasz kezek). Ezek utan neki lehet vagni a muszerfal also reszenek leszedesehez.

Mindket oldalt le kell kapni az A oszlop also takarolemezet, amit 1 csavar tart az A oszlophoz. Aztan lekapni a kormany alatti muanyag reszt - ez egyszeru. Vegul a muszerfal also reszet. Ez egy kicsit szivatos! Most azoknak irom le, akik meg nem csinaltak ilyet: 1-1 csavar van apro haromszog muanyaggal letakarva a radios fakk felett. Az egyikhez, ami a futesventillator kapcsoloja felett talalhato, le kell szedni magat a kapcsologombot es az alatta levo takaromuanyagot. A kapcsologombot izombol ki kell huzni, ha mar reg volt leszedve, akkor ajanlok egy kombinalt fogot, rongyon keresztul befogni a gombot es ugy kihuzni. A gomb alatti muanyag takarolemez mar konnyen kijon. A muanyag haromszogeket vekony lapos csavarhuzoval ki lehet pattintani, alatta ott a csavarok.

Aztan van meg 2 szopatos csavar, ezek alul tartjak a muszerfalat, ott ahol a konyoklos kozepkonzol er be a muszerfal ala. En egy konyoktamlas kocsit szereltem most, es jobbnak lattam kivenni az egesz konyoklot, mielott nekifogtam annak a 2 csavarnak. Ezek utan mar gyerekjatek, mikor kijon az osszes csavar, mar csak a csatikrol kell leszedni a konnektorokat: futesventillator kapcsolo, szivargyujto, lampabillento kapcsolo, kesztyutarto megvilagitas, hamutalca megvilagitas, radio.

A kovetkezo dolog lehuzni a futesrol a muanyag gegecsoveket - amik oldalrol jonnek ki belole, azokat mindenkepp le kell szedni - megy 2-2 jobb es bal oldalra fel, illetve 1-1 jobb es bal oldalra le - ez a ket also a hatso labterhez vezet - itt egy kicsit szivatos egy muanyag patent, ami a futeshez koti oket - en ugy szedtem le, hogy kicsit elhuztam a gegecsovet a futestol, ugy kb 1 milimetert mar kijott az a muanyag tipli, ugy pedig mar ala tudtam nyulni csipofogoval es kihuzni.

Magat a futest 2 anyacsavar tartja fennt a kasznihoz, oldalankent 1, 13-as krova kell hozza. Ha ezeket leszedjuk, mar meg kell mozduljon a futes. Eleg nehezen megy, probaljuk meg foleg a jobb oldalat huzni el a tuzfaltol, hogy hozzaferjunk a radiatorhoz. A radiatort magat 2 csavar tartja a futesben. Itt utkoztem a kovetkezo problemaba: nem tudtam kihuzni oldalra a radiatort az ECU es ABS tarto konzoltol. Ugyhogy azt is le kellett csavaroznom. Ugy mar kijott a radiator.

Mikor kivettem, megprobaltam atfujni a radiatort - szinte atfujhatatlan volt. Konkretan sehogy nem cserelodhetett benne a viz.

Most feltoltes utan meg egyelore csobog a viz gazadaskor a radiatoron keresztul, de remelem hamar legtelenitodik a rendszer.

Forrás: Daytona


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség