|Regisztráció
» felhasználói szabályzat

|Bejelentkezés
Felhasználónév:
»
Jelszó:
»
Automatikus belépés:
»

|Fórumban legfrissebb
» Sierra 2.3 D MK I komplett motor váltó eladó!
» 2.0i DOHC vízhűtő
» DOHC 2.0 Sierra hűtő ventilátor vezérlése
» Bemutatkozás
» Kombi hátsórugót keresek sierra szedánba
» Bemutatkozás
» Sierra bontódik, avagy egy korszak vége
» eladó 1.8 tádé avagy mit lehet kérni érte?
» Dohc vezérlés csere utáni probléma
» Hátsó futómű.

|Naptár
  2019. szeptember  
H K Sze Cs P Szo V
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Home Tagok Fórum Rólunk Linkek
History Tech' Tuning Média
| Fórum

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Elsőkből utolsók azaz 240-es első fék hátra
HozzászólásElküldve: 2012. dec. 19., szer. 11:40 
Offline
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2008. jan. 19., szomb. 16:39
Hozzászólások: 49
Úgy gondoltuk ,hogy elöl jobb a 260-as tárcsa ,így az elsők felszabadultak ,mivel kidobni nincs szívem ,a / méhesbe sem szeretném vinni / így hátul kap szerepet ,hatékonyabb lesz mint a dobos :wink:

Kép

Szóval a képen is látszik, hogy ehhez az átalakításhoz szükségeltetik egy ABS-es csapágyház, mivel átalakításon esik át mindkét járművünk így Bogyótól vásárolt Scorpio hátsó hidat megosztottuk a Patkány és a fekete vas között. A Scorpio hídból használtuk fel az ABS-es csapágyházat, melynek csapágyfészkét egy huszáros mozdulattal lenyestük. Esztergályos cimborámnak köszönhetően ez a vágás síkolásra került. A képen látszik, hogy mindkét oldalt esztergálni kellett, az egyik, hogy beférjen a féltengely, mivel el kell érnie az eredeti csapágyházig. A másik oldalba pedig illeszkedik az eredeti csapágyház. Ezek után a rögzítőcsavarokat is cserélni kellett ugyanis 14mm-el megnőtt a szélesség (féknyereg rögzítőfül) Ezt megboldogult MK1-es dizelünkből használtuk fel. Természetesen az elkövetkezendőkben használva lesznek a régi rögzítőcsavarok is.

Kép

Ezen a képen összeszerelt állapotban látható, melyben egy hézagolást kellett alkalmaznunk a féknyereg és annak rögzítő fülei közt. A szélessége az a 15 mm, amivel szélesebb lett a rögzítő fül miatt. Természetesen a féknyereg rögzítőcsavarjainak is ennyivel hosszabbnak kell lennie és itt lép előtérbe az eredeti csapágyház rögzítőcsavar.

Kép

A féknyereg rögzítőcsavarját alátéteztük 2 mm-es alátéttel, hogy véletlenül se érjen bele a féktárcsába.

Kép

A képen szembe tűnik, hogy a tehermentesítőnek kicsi a felfekvési felülete, de ez jelen esetben nem probléma, mert a már meglévő danamitból készült nyomtávszélesítő kerül rá, mely rendelkezik szélesebb tehermentesítővel.

Kép

Ez pedig a kész állapot. Kap egy Scorpio hidat ozt hajrá

Forrás: Böhömke


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség