|Regisztráció
» felhasználói szabályzat

|Bejelentkezés
Felhasználónév:
»
Jelszó:
»
Automatikus belépés:
»

|Fórumban legfrissebb
» Ismeretlen alkatrész
» 2.0i DOHC vízhűtő
» DOHC 2.0 Sierra hűtő ventilátor vezérlése
» Bemutatkozás
» Kombi hátsórugót keresek sierra szedánba
» Bemutatkozás
» Sierra bontódik, avagy egy korszak vége
» Dohc vezérlés csere utáni probléma
» Hátsó futómű.
» Hengefejzés után teljes káosz, segítsetek, kérlek!

|Naptár
  2019. szeptember  
H K Sze Cs P Szo V
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Home Tagok Fórum Rólunk Linkek
History Tech' Tuning Média
| Fórum
Pontos idő: 2019. szept. 23., hétf. 9:17

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hengefejzés után teljes káosz, segítsetek, kérlek!
HozzászólásElküldve: 2019. feb. 10., vas. 14:16 
Offline
újhús
Avatar

Csatlakozott: 2013. ápr. 12., pén. 23:53
Hozzászólások: 77
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: meghatározhatatlan
Sziasztok! Köszönöm szépen a sok segítséget a gyújtás probléma megoldva a fogyasztásom is kisimult hideg indítás tökéletes (szivato mechanikusra alakítva) alapjárat jó és stabil viszont melegen b*szik beindulni... Esetleg erre valamilyen tipp? A pontos jelenség : Szivatoval tökéletes hideginditas után amikor a vízhőfok éppen csak elindul felfele, tehát még nem üzemmeleg, leállitom, 1 percen belül gond és probléma nélkül beindul,DE. Amint bemegyek mondjuk a pékségbe és a dohányboltba (5-15)perc, már csak hosszas indítózás után( 15-35) másodperc indul be az autó, üzemi hőfokon ugyan ez vagy rosszabb. Próbáltam gázzal gáz nélkül bespricceltetve szivatoval mindenhogy, ha a co csavaron zárok akkor csak még rosszabb. Ha van valami jó elképzelésetek ne tartsátok magatokban, ha elméletben nem jutunk semmire behangolok az autóra egy gsxr 750 karbi sort, sokkal az sem lehet nehezebb ennél :D. Előre és utólag is köszönöm hogy szántok időt a projektre. További szép napot Mindenkinek!

Milus! :igen, szeretem a gyors autókat de utcán már nem látom értelmét. Ez az autó pedig kifejezetten szép állapotú, tehát nem kasztnira kell fordítani a drága időt és pénzt :D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hengefejzés után teljes káosz, segítsetek, kérlek!
HozzászólásElküldve: 2019. jan. 28., hétf. 17:30 
Offline
L
Avatar

Csatlakozott: 2008. dec. 24., szer. 23:04
Hozzászólások: 892
Tartózkodási hely: Budapest
Mióta van Sierrád: 2008.12.23.
Tipus: Mk1 5 door
Fogyasztás: ismeretlen
Szerintem nem jól lett visszadugva az elosztó a blokkba. Van egy kis vonás az elosztó peremén. A rotornak oda kell mutatnia az 1-es henger FHP-ban. Vagyis az 1-es hengert FHP-ra állítani, az elosztó házát úgy beállítani, hogy a korábban linkelt kép szerint (szemből nézve) jobb hátul legyen a vonás, és a rotor tengelyét úgy forgatni, hogy amikor az elosztó belütközik betoláskor, akkor a vonásra mutasson. Én itt kezdeném. Itt már a kép szerinti leosztásban kell működnie a gyújtásnak. Ha ez megvan, akkor lehet folytatni.

_________________
Geree
- '83 Sierra 2.0 Ghia
- '85 Escort 1.6 D
- '86 Fiesta XR2


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hengefejzés után teljes káosz, segítsetek, kérlek!
HozzászólásElküldve: 2018. dec. 9., vas. 12:57 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2012. dec. 27., csüt. 19:41
Hozzászólások: 345
Mióta van Sierrád: 2000.12.10.
Tipus: MK2 sedan
Barney93 írta:
Köszönöm, vezérlés felől számolva továbbra se indul, valamilyen oknál fogva elmászott az 1ik gyertya hézag, azt helyreraktam, most már egész jó, kis előgyujtást még elbir, de azt majd kiadja, a fordított sorrendet továbbra se értem, de mindegy, majd ha lesz újra időm leszedem a szelepfedelet megnézem melyik van váltáson aztán kezdem előlről :) Köszönöm a segítséget.


Sikerült megoldani a gyújtásproblémát? Csodálkozom, hogy Te aki szereted a sportos gyors autókat ilyen kis motorú autót vettél.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hengefejzés után teljes káosz, segítsetek, kérlek!
HozzászólásElküldve: 2018. dec. 5., szer. 17:49 
Offline
újhús
Avatar

Csatlakozott: 2013. ápr. 12., pén. 23:53
Hozzászólások: 77
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: meghatározhatatlan
Köszönöm, vezérlés felől számolva továbbra se indul, valamilyen oknál fogva elmászott az 1ik gyertya hézag, azt helyreraktam, most már egész jó, kis előgyujtást még elbir, de azt majd kiadja, a fordított sorrendet továbbra se értem, de mindegy, majd ha lesz újra időm leszedem a szelepfedelet megnézem melyik van váltáson aztán kezdem előlről :) Köszönöm a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hengefejzés után teljes káosz, segítsetek, kérlek!
HozzászólásElküldve: 2018. dec. 5., szer. 13:12 
Offline
TAG
TAG
Avatar

Csatlakozott: 2006. ápr. 6., csüt. 12:15
Hozzászólások: 1822
Tartózkodási hely: Pannonhalma
Mióta van Sierrád: 2002.11.15.
Tipus: MK1 3 door
Fogyasztás: 11,0
próbáld meg így feltenni a kábeleket :wink:

értelem szerűen az 1-es henger a felső holponthoz viszonyítva ott kell legyen, ahol a rotor áll. (és az hogy durrog-e semmilyen összefüggésben nincs azzal, hogy mennyire kopott a rotor)

Az alapelőgyújtás vákuummal kb. 25 fok, a nélkül 10 fok


Csatolmányok:
2liter.JPG
2liter.JPG [ 7.63 KiB | Megtekintve 1917 alkalommal. ]

_________________
- Sierra cosworth - 85
- Sierra zetec turbo - 84
- Sierra 3dr 4x4 - 86
- Sierra kombi - 84
- P100 - 92
- Audi RS4 - 06
Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Hengefejzés után teljes káosz, segítsetek, kérlek!
HozzászólásElküldve: 2018. dec. 4., kedd 22:55 
Offline
újhús
Avatar

Csatlakozott: 2013. ápr. 12., pén. 23:53
Hozzászólások: 77
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: meghatározhatatlan
Sziasztok,röviden a történet: 1 hete hengerfejes lett az 1.6 LSF. Hengerfej sikolva szelepek zárnak, faszán lepucolva, ha már így jártam összes tömítés összes szimmering vezérlés gyertyák elosztofedel rotor kábelek, sallangokat cserélve, karbi tisztítva úszószint beállitva, szelephézagot beállitva . Miellőtt széthullott egész jó alapjárat volt nem durrogott hátul sem pedig kopott volt a fedél is meg a rotor is. Most ott tartunk, indul könnyen, gyújtás stroboszkóppal beállitva DE: alapvetően nem tetszik hogyha a vezérlés felől számolom a hengereket és úgy rakom a gyujtokábeleket sorrend szerint, be se indul, ha tűzfal felől nézem úgy rakom akkor beindul, stabil alapjáratot nem lehet egyáltalán összehozni, durrog, viszont terhelésen(rész és teljes) jól működik, most 2 fokos előgyujtáson van. Igazából regényt írhat ék, de minek. Ha tudtok, segítsetek. Sokba fájt azért ez a mutatvány ahhoz, hogy szarabb legyen mint volt, ennél még 3l vízzel a hengerben is jobban ment... Köszönöm szépen! Üdv Barna


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség