|Regisztráció
» felhasználói szabályzat

|Bejelentkezés
Felhasználónév:
»
Jelszó:
»
Automatikus belépés:
»

|Fórumban legfrissebb
» eladó 1.8 tádé avagy mit lehet kérni érte?
» Sierra bontódik, avagy egy korszak vége
» SEGÍTSÉG!!!
» Fors scorpio mk1 megmaradt cuccok+alufelnik
» Dohc vezérlés csere utáni probléma
» alapjárati szelep
» KERSESEK! MKII/2 5-ajtós bódé bal-hátsó részt!
» Mk2 Sedan csomagtér ajtó eladó
» Hátsó futómű.
» Hengefejzés után teljes káosz, segítsetek, kérlek!

|Naptár
  2019. június  
H K Sze Cs P Szo V
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Home Tagok Fórum Rólunk Linkek
History Tech' Tuning Média
| Fórum

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 20 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. aug. 12., vas. 12:26 
Offline
újhús

Csatlakozott: 2018. jún. 11., hétf. 12:07
Hozzászólások: 11
Mióta van Sierrád: 20- 0- 0
Tipus: Mk1 5 door
Sziasztok!

Ha valaki tudna segiteni, 93as évjáratú sierra klímájához kellene kapcsolási rajz.
Vagy tanács...
Hiba jelenség:
Kopmpresszor folyamatosan megy, klíma kikapcsolt állapotában is.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. júl. 13., pén. 10:58 
Offline
újhús
Avatar

Csatlakozott: 2017. máj. 9., kedd 11:08
Hozzászólások: 31
Mióta van Sierrád: 2017.05.14.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: nem akarom tudni
zsgab írta:
Ja,de! Gyári felniket tennék rá!


+1

_________________
1992 Sierra 1.6 CL
2005 Ford Sportka 1.6 SWR ST120


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. júl. 12., csüt. 14:22 
Offline
újhús
Avatar

Csatlakozott: 2015. máj. 25., hétf. 8:13
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Szeged
Mióta van Sierrád: 2015.05.23.
Tipus: MK1 3 door
Fogyasztás: ismeretlen
Ja,de! Gyári felniket tennék rá!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. júl. 12., csüt. 14:20 
Offline
újhús
Avatar

Csatlakozott: 2015. máj. 25., hétf. 8:13
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Szeged
Mióta van Sierrád: 2015.05.23.
Tipus: MK1 3 door
Fogyasztás: ismeretlen
Szia!Legalább már tudom hova tűnt.Ezen én semmit sem változtatnék.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. júl. 3., kedd 9:51 
Offline
újhús

Csatlakozott: 2018. jún. 11., hétf. 12:07
Hozzászólások: 11
Mióta van Sierrád: 20- 0- 0
Tipus: Mk1 5 door
Köszi!
egyelőre annyira friss az élmény, hogy csak nézegetem.
Még nem tudom mi lesz vele, de tetszik az RS szett ötlet meg a Recaro is.
Átnézzük alaposan aztán majd írok még róla.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. júl. 3., kedd 7:54 
Offline
TAG
TAG
Avatar

Csatlakozott: 2007. dec. 11., kedd 20:06
Hozzászólások: 4726
Tartózkodási hely: Bp, patkány alatt, a világban mindenfele
Mióta van Sierrád: 2013.10.29.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,0
Amilyen szép állapotban van, én a helyedbe raknék bele egy 2.3Sor4et, az gépműhelyezéssel ECUval járható út lehet, kis ültetés, RS szett a kasznira és kész is, ja meg egy Recarot raknék bele. Bár ha már lejjebb van, bőven elég, szép állapotban van a vas :)

_________________
SIERRA 2.0i 4dr - "Csicsov the Cossie replica"

0620/3186545


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. júl. 2., hétf. 18:27 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 384
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
Grat a kocsihoz! Ez már, így is nagyon szép. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. júl. 2., hétf. 17:22 
Offline
újhús

Csatlakozott: 2018. jún. 11., hétf. 12:07
Hozzászólások: 11
Mióta van Sierrád: 20- 0- 0
Tipus: Mk1 5 door
Sziasztok!
Mint ahogy írtam, bele akartam fogni ebbe a kalandba...
Pedig próbáltak lebeszélni...
Szoval elindulok ezen az úton.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. júl. 2., hétf. 17:19 
Offline
újhús

Csatlakozott: 2018. jún. 11., hétf. 12:07
Hozzászólások: 11
Mióta van Sierrád: 20- 0- 0
Tipus: Mk1 5 door
KépKépKép


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 16., szomb. 18:28 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 384
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
KisBöhömke írta:
Dani, azért egy két dolgot tegyünk rendbe mielőtt szetoffoljuk a topicot... A sperrdifi hóba, sárba jó, másra nem, max seggre érzed jobbnak. A lehuzott lambda szonda tény, túl fogyasztást csinál. Ezt a nagy öregek is vegigragtak, nekem is ugrott egy litert min mikor le kellett huznom. Szó mi szó vannak technikák, leírások és sok segítő ember azért :)
Részemről ennyit az offrol :wink:


A lambda szondába lehet , hogy igazad van mert nem méregettem sosem halál pontosan a fogyasztást. Én nagy különbséget, amit egyáltalán észrevettem volna nem észleltem, persze az is lehet, hogy már előt
te is többet fogyasztott, bár azért ha óvatosan mentem még a végén is ki tudott jönni. 8-8,5 ös fogyasztás. Hosszú útnál néha számoltam egyet.

A sperr difiben sosem fogunk egyetérteni, nekem nyitott volt, úgy lett utólag a sperr belerakva és én érzem a különbséget, szerintem nagyon észrevehető. Igen kicsit offba hajlóan sokat írtam. :roll: :D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 16., szomb. 15:05 
Offline
újhús

Csatlakozott: 2018. jún. 11., hétf. 12:07
Hozzászólások: 11
Mióta van Sierrád: 20- 0- 0
Tipus: Mk1 5 door
Köszönöm a véleményeket.
Mindenképp átrágom a dolgot!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 16., szomb. 9:10 
Offline
TAG
TAG
Avatar

Csatlakozott: 2007. dec. 11., kedd 20:06
Hozzászólások: 4726
Tartózkodási hely: Bp, patkány alatt, a világban mindenfele
Mióta van Sierrád: 2013.10.29.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,0
Dani, azért egy két dolgot tegyünk rendbe mielőtt szetoffoljuk a topicot... A sperrdifi hóba, sárba jó, másra nem, max seggre érzed jobbnak. A lehuzott lambda szonda tény, túl fogyasztást csinál. Ezt a nagy öregek is vegigragtak, nekem is ugrott egy litert min mikor le kellett huznom. Szó mi szó vannak technikák, leírások és sok segítő ember azért :)
Részemről ennyit az offrol :wink:

_________________
SIERRA 2.0i 4dr - "Csicsov the Cossie replica"

0620/3186545


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 16., szomb. 0:27 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 384
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
Az én kocsim olyan 900 ezerben van mindennel, szereltetéssel együtt. 5 éve használom, scorpio futómű van alatta, gyári scorpi sperr difivel amire sokan mondják, hogy nem ér semmit de én tapasztalatból mondom, hogy de ér. Persze nem egy nyomatékra záródós japán cucc, de érezhető, főleg abban, hogy kiszámíthatóbb a kocsi mozgása vele, főleg terhelésváltásnál, ebben mondjuk a mk2 béka scorpio 21 mm-es hátsó stabrúdja is benne van. (Sierráké 16 mm-es). És előbb ki is dobja a seggét ha akarod. Ami fura volt elsőre, hogy a motorféktől is jobban megy tőle a segge ha már keresztbe mész és visszaveszed a gázt. Meg kell kicsit szokni, de tényleg kezelhetőbb.
A scorpio lengőkartól elöl jobban tapad kanyarban mert nagyobbat terpeszt és főleg drifthez előnyős.
Poliuretán szilent van nekem mindenhol, ez nagyon jó dolog mert kiszámítható, nem megy fékezésnél jobra-balra a kocsi és feszes és nem megy tönkre szemben a gyári gumival amit kb 3 hónaponta ugyanehhez az eredményhez cserélni kellene.
Egyszer volt olyan nekem, hogy berázott fékezénél a kormány. Mondták, hogy az féktárcsa. Hát nem az volt. Reménykedtem, hogy a szilent az oka és az is volt. Poli szilent után megszűnt a probléma és azóta is (4 éve) ugyan az a féktárcsa van.

Keméyített gátló van mindenhol, és -4 cm-es ültetőrugó. -5 cm-essel már leérne minden fekvőrendőrön, ha nem lépésben megyek így is. :roll:
De így még viselhető, kicsi óvatossággal.

Összességében nagyon jó így a futómű, kiszámítható, tapad, ha kell csúszik.
Azt a kanyart amit régen 50-nel tudtam csak venni most simán 70-nel.
Az tény hogy egy 2 cm-es döccenőt is megérzek. 8) Pesten néha zavaró. De engem a puha szar jobban zavar. Ezt meg azért lehet élvezni. Bár legközelebb kicsit kevésbébb brutál keményre csináltatom. :roll:

Összességében én imádom, ennyiből hoztam kb ki. Motortérbe még semmit nem kellett javítani, eredeti vezérműlánc meg minden , sőt szerintem gyertya sem volt sohasem cserélve benne. Na jó a lambda szonda beszart, de nem izgat mert a fogyasztást nem befolyásolja, szét van húzva a csatlakozója aztán ennyi. Ki is cserélhetném csak sóher vagyok magamhoz. :)
Nagyon hálás autó, soha nem kellet még otthagynom az út szélén, ha el is romlott valami, legalább fél-1 hónappal előtte már jele volt.

A 2.0 Dohc-t én csak ajánlani tudom. 5 éve gyilkolom, tolom neki, driftelgetek, ritkán megkapja tiltásig, állapotában annyi változás történt, hogy egy ersztő szelepszár szimering miatt egy pici füstöt nyom indításnál, de nem eszi. ebben az is közrejátszhat, hogy volt egy 2 olyan hónap amikor minimum alatt volt az olajszint és olyan átlag 170-nel közlekedtem vele kaposvárra minden héten. :oops: Na ez az amit nem javaslok otthon kipróbálni :wink: , mert 70-nél már simán meg lehet halni, azóta benőtt a fejem lágya, már óvatos vagyok. Alulról van nyomatéka egészen a végéig. 120 Le de rs 2000 hengerfejjel írható vezérléssel akár 140-150. Többet állítólag ezzel a motorral nem érdemes.

2.0 pintóra ahogy Kisböhi mondja rámegy a cosworth hengerfej úgy tudom ami azért már egy komoly cucc.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 15., pén. 22:58 
Offline
TAG
TAG
Avatar

Csatlakozott: 2007. dec. 11., kedd 20:06
Hozzászólások: 4726
Tartózkodási hely: Bp, patkány alatt, a világban mindenfele
Mióta van Sierrád: 2013.10.29.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,0
Szeva :jmp:

Amúgy hogy tisztában legyenek a dolgok, szép és jó elképzelések ezek, de elég költségesek. Pl egy épített motor, gépműhellyel a hallottak alapján nem áll meg 500e Ft alatt alkatrészekkel. A BOA vagy a BOB macera, ritka az alkatrész és nehéz. A Sierra Cosworthról G.Oli tudna nyilatkozni, ő épített már párat de szerintem az is hasonló lenne. Én annó szerettem volna a sajátomba egy Cossie motort, csak a motor váltó kábel triót akarták 3700 Fontért adni...

A 3-5 ajtós tényleg szereti a toronymerevítőt, könnyebb is 30-40 kilóval mint a Sedan, én is meglepődtem, mert forgalmi szerint a Sedanom nehezebb mint faterom 5 ajtósa :shocked:

A DOHC nem jó tuning alap, de stabil, egész jó kis motor, kis odafigyeléssel sokat bír. A pintó kicsit varrógép jellegű, de szereti a tuningot és szereti a Cosworth fejet, viszont akkor már cosworth motorbelső is kell hozzá.

Én azt mondom, rakj alá egy jó futóművet, stabil ültetést, legyen egy jó kaszni felette, fékkel és gumikkal és akkor egy erős motort tudsz hozzá szabni. Ha nem tudsz megállni, sz.rt se ér a motor :D

Sok konverzió született itt már, bogyóéknál 3.8 V6 konverzió, 2.3sor4 írt ECUval, vagy Tóthpistiéknél 2.3 RS2000 és egyebek (Pintó turbók, stb.)

Nekem egy mezei karbantartott DOHCval, úgy hogy foglalkozni kell vele mindig, teljes Cossie lökös kittel, felnikkel, egyéb sallanggal, gyári kieg.el tart most 2.7 M Ftnál és ez még kevés egyes emberekhez képest! Fater 3M-nál abbahagyta.

Egy komolyabb projekt előtt érdemes számolgatni, írogatni, hogy mi merre mennyi lehet, mi ésszerű és mi nem lesz vakvágány. Persze szívesen segítünk itt a fórumon bármikor :)

_________________
SIERRA 2.0i 4dr - "Csicsov the Cossie replica"

0620/3186545


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 15., pén. 12:13 
Offline
Grundmodell

Csatlakozott: 2016. szept. 30., pén. 11:18
Hozzászólások: 323
Tartózkodási hely: Budapest
Mióta van Sierrád: 1986.05.20.
Tipus: MK1 3 door
Üdv itt.
Amiket linkeltél, 1. BOA motor, felejtsd el, nincs hozzá alkatrész.2. Egy cossi motor kint a placcon nagyon drága ennyiért, nem is indítható, és így csak egy vasdarab, persze cossi.A sok sallang, ami még kellei fog, legalább ennyibe fog fájni hozzá.
Optikailag elérhető a cossi belátható összegből, a motort nem nézed menet közben úgy sem.
És előtte járj utána, hogy mi kaphat itthon papírt, és mi nem.Nagyjából csak az az átépítés, ami létezett gyáriban.Vagy egy piros rendszámos lassú jármű lesz a cossi :).


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 15., pén. 10:22 
Offline
újhús

Csatlakozott: 2018. jún. 11., hétf. 12:07
Hozzászólások: 11
Mióta van Sierrád: 20- 0- 0
Tipus: Mk1 5 door
Igen, tudom, de nekem könnyebb lenne reszletekbe beletenni a penzt mint egybe beletolni.
De igazad van nagyon drága lenne a turbos cosworth, nagy valoszinuséggel megprobalkozom inkább egy v6 24v es scorpio motort beletenni egy sierraba es azt megcsinalni olyan jora amilyenre csak lehet.
De azert keresgelek, kutatgatok megprobalok minnel tobb tudast osszeszedni mielott belevagok ebbe a kalandba.
Idom van, egy eves a fiam es vele szeretnek majd autos turakra menni ha nagyobb lesz.
Megtanitani neki ezt azt.
Szoval nem aggodok.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 15., pén. 9:44 
Offline
LX
Avatar

Csatlakozott: 2006. ápr. 12., szer. 16:08
Hozzászólások: 1839
Tartózkodási hely: Budapest- 17 Rákoshegy
Mióta van Sierrád: 2002.03.01.
Tipus: MK1 3 door
Nem szeretnélek elijeszteni, de véleményem szerint ha építe(tt)ni szeretnél egy cosworth replikát nem hiszem, hogy kevesebből jönne ki, mintha vennél egy eredetit.

_________________
2001 Renault Megane classic 1.6 16V Expression


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 14., csüt. 22:06 
Offline
újhús

Csatlakozott: 2018. jún. 11., hétf. 12:07
Hozzászólások: 11
Mióta van Sierrád: 20- 0- 0
Tipus: Mk1 5 door
Igen azt gondoltam, hogy talan könnyebb a 3 ajtós mint a többi és felé hajlok én is.
Es köszönöm az infot, hogy hatul kell toronymerevito bele!
Ezért jo ez a hely, hogy sok kis apróságot megtudok!
Köszönöm!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 14., csüt. 0:14 
Offline
Grundmodell
Avatar

Csatlakozott: 2014. nov. 7., pén. 0:45
Hozzászólások: 384
Mióta van Sierrád: 2013.10.10.
Tipus: MK2 sedan
Fogyasztás: 8,5
Üdvözölek! Tetszik a terved. Nekem egy 2.0 sedanonom van. Fejlesztgetem én is. Nagyon imádom. Állítólag a 3 ajtósba kell toronymerevítő hátra, a 4 ajtós elég merev anélkül is a kalaptartó rész kialakítása miatt, de ez részletkérdés de a 3 ajtósnál szebb autó szerintem nem sok van. És azt hiszem a 3 ajtós könnyebb.

Azok az autók jó kiindulási alapok amikben tárcsás hátsóhíd van mert ott már kevesebb változtatásra van szükség. Pl. 2.0Dohc nekem ilyen motor van a gépben, ha ügyesen van összehozva a futómű akkor már ennek is a 120 lóereje elég ahhoz , hogy akár pl driftelgetni lehessen vele de ez a motor állítólag nehezen tuningolható.

A 2.0 pintonak meg azt hiszem ugyan az a blokkja mint a cosworthé persze a főtengelytól kezdve minden tök más.
De sokan vannak akik nálam jártasabbak a dolgokban.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: A Sierra projekt
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 13., szer. 23:47 
Offline
újhús

Csatlakozott: 2018. jún. 11., hétf. 12:07
Hozzászólások: 11
Mióta van Sierrád: 20- 0- 0
Tipus: Mk1 5 door
Sziasztok!
Akkor a bemutatkozásom után, elmondom mit szeretnék.
Szeretnék egy Ford Sierrát, de valami különlegeset.
A cosworth turbo lenne a cél, de 3mill alatt lehetetlen hozzájutni legjobb tudomásom szerint.
Az nekem nagyon sok.
Aztan azt talaltam ki, hogy összekéne vhogy rakni egyet szépen lassan apránként és akkor talan nem annyira megterhelo anyagilag.
Aztan elkezdtem keresgelni es ratalaltam erre a forumra es mintha kinyilt volna a vilag, par nap alatt olyan dolgokat olvastam itt, hogy csak neztem...
Pl scorpio 2.9 v6 sierraba atepiteni stb...
Szoval meg nagyobb lenduletet adott es beregeltem ide.
A terv a kovetkezo:
Karosszéria terén a négy ajtós sedán vagy a három ajtós kivitelben gondolkodok.
Motor terén a 2.0 cosworth turbo vagy a 2.9 v6 cosworth-on.
Talaltam is hirtelen ketto motort:

https://www.autoscout24.hu/ajanlat/ford ... ?cldtidx=1

https://m.mobile.de/auto-inserat/ford-s ... ml?ref=srp

De ezek csak egyenlore tervek, nem szeretnek fejest ugrani olyanba amibol kesobb csak hatalmas karok aran jutok ki.
Olvastam a tuning resznel hogy alaposan at kell gondolni mindent es tervezni...

Ha esetleg tudna valaki tanacsot adni merre induljak el, hol keressek vagy hogyan tegyem meg az elso lepeseket, esetleg tudna mondani valamit hogy miert jo vagy miert rossz pl a 4 ajtos vagy a 3 ajtos modell, -ugyanez a motorokra-, mik a lehetosegeim
Tenyleg barmilyen tanacsot nagyon szivesen fogadnek.
Koszonom elore is!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 20 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség